Peter Wagemans Posted May 21, 2002 Posted May 21, 2002 Nadat je al die mooie icoontjes gemaakt hebt, verdien je wel een pintje vind ik. Ssschuifff - gezondheid. *** BARMAN GEZOCHT **** Quote
wimpiedoedel Posted May 22, 2002 Posted May 22, 2002 mooie icoontjes waar?? gaat men broerke al pinten beginnen uitdelen? Quote
Peter Wagemans Posted May 22, 2002 Posted May 22, 2002 Waarom niet? Goed idee om voor de ying ook een beetje yang te voorzien. Ik heb murtje ook nog nooit een pint zien drinken. Zit daar een verhaaltje achter, broer van murtje? (we zijn hier nog maar pas begonnen en het wordt al direct juicy gossip) PS: m.: mooie icoontje er weer bij, keep 'm coming. Zullen we misschien ook de Avatars eens proberen in gang te zetten? Quote
Koen Van Hulle Posted May 22, 2002 Author Posted May 22, 2002 Jah, k ziet al. k ga nog spijt hebben dat ik hiermee begonnen ben. Trouwens heb net een pint, alle een "Verboden vrucht" in mijn handen Groeten, Koen Quote
Ocapity Posted June 27, 2002 Posted June 27, 2002 Zal er geen nieuwe script step zijn in een nieuwe versie van FM? Get Beer ( fridge ; compartment ; amount ) Dan kan ik eindelijk mijn applicatie afmaken Quote
jw Posted August 7, 2002 Posted August 7, 2002 niet alleen het bier maar ook dit forum. Dit lijkt me leesbaarder en zeker leuker dan het fsa-forum. Quote
Recommended Posts