Ga naar inhoud
  • 0

Mail wordt direct verstuurd


hiker

Vraag

De situatie tot vandaag: Filemaker maakt factuur als PDF en zet deze klaar in de mail. Ik kan de tekst in de mail aanpassen en de mail versturen.

Vandaag: ik krijg geen kans meer om de mailtekst aan te passen in het mailpakket, de mail wordt direct verstuurd door het mailpakket. Mails worden nu verstuurd met de standaard tekst die in Filemaker staat. Normaal pas ik die per klant aan.

Lijkt me niet door Filemaker te komen, maar vraag toch maar even.

Pakketten: FM 10 en als mailpakket Thunderbird. FM niets aan de bestanden veranderd, mailpakket kan ik niets aan wijzigen.

Iemand een idee hoe dit weer terug te zetten is? (Vandaag ook geen update van Windows of Thunderbird gehad)

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dat lijkt op het verschil tussen "With dialog On" (geef kans om aan te passen) en "With dialog Off" (verstuur direct). Kijk de "Send Mail" script stap eens na, mss dat er daar iets is veranderd.

ik heb wel geen specifieke ervaring met Thunderbird, dus het kan ook zijn dat daar iets veranderd is...

succes!

Link naar reactie
  • 0

Vorige week de database aangepast zodat ik in een tekstveld de tekst kon typen die in de mail komt te staan. Werkt allemaal goed, mail werd direct verstuurd met de goede tekst.

Nu maak ik net weer een factuur, mailtekst ingevoerd, mail verzenden, komt de mail weer wel eerst zichtbaar in het mailpakket en word dus niet direct verstuurd. Blijkbaar veranderd er steeds iets in de Windowsinstellingen.

Maar probleem is dus op twee manieren opgelost, of het nu wel of niet direct verstuurd wordt, de tekst in de mail komt in alle gevallen goed vanuit FM.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...