Leo Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Beste mensen, Hoe kan ik bij het definiëren van een XSL vertellen dat de volgende informatie (voorbeeldje van 1 record): ... Ivory-Deterioration Magnesium-phosphates Ivory-Conservation-and-restoration ... In FM naar 1 veld in 1 record moet namelijk: Ivory-Deterioration, Magnesium-phosphates, Ivory-Conservation-and-restoration. Iemand een suggestie?? Leo Quote
0 Koen Van Hulle Posted December 22, 2003 Posted December 22, 2003 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> 0 in de veronderstelling dat het volledige xml-formaat: Ivory-Deterioration Magnesium-phosphates Ivory-Conservation-and-restoration is. Laat even weten of het werkt, want ik heb deze code niet getest. Koen Quote
0 Leo Posted January 2, 2004 Author Posted January 2, 2004 He Koen, Bedankt. Ik ga het zeker proberen. Maar de volgende paar weken heb ik even geen tijd maar ik kom er zeker op terug. Leo Quote
Question
Leo
Beste mensen,
Hoe kan ik bij het definiëren van een XSL vertellen dat de volgende informatie (voorbeeldje van 1 record):
...
Ivory-Deterioration
Magnesium-phosphates
Ivory-Conservation-and-restoration
...
In FM naar 1 veld in 1 record moet namelijk:
Ivory-Deterioration, Magnesium-phosphates, Ivory-Conservation-and-restoration.
Iemand een suggestie??
Leo
3 answers to this question
Recommended Posts