Ga naar inhoud
  • 0

Records of inhoud velden verdwijnen op Ipad via 4G


joser

Vraag

Wij merken op dat er soms records die zijn aangemaakt dmv een portaal, niet tot op de server geraken via 4G.

Ook tekst die in een veld wordt geplaatst geraakt sporadisch es verloren.

Mijn vermoeden is dat de 4G verbinding niet altijd optimaal is en dat de gegevens zodoende niet correct worden doorgestuurd naar de server.

Zijn er 'controlemechnismen' om te checken of de gegevens gecreëerd op de ipad via 4G wel degelijk op de server worden bewaard?

K kan een script met een (vertraging) timer maken, maar daarmee ben k nog niet zeker dat de gegevens toch correct worden doorgestuurd.

Met vriendelijke groet, Joser

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt informatics,

Ben ik dan verkeerd te denken dat er in een portaal een automatische commit gebeurt telkenmale een nieuwe record in het portaal wordt bijgemaakt?

Je zou denken dat als er 2 records in een portaal worden bijgemaakt, dat bij het creëren van de 2de record, er een commit gebeurt van de zopas aangemaakte eerste record in dat portaal.

Met vriendelijke groet, Joser

Link naar reactie
  • 0

Zover ik weet wordt er alleen een commit gedaan wanneer je een record verlaat. Dit geldt dus ook voor portalrows. Maak je een portal row aan en ga je direct naar de volgende regel om een volgende portalrow aan te maken dan wordt die eerste portalrow dus niet naar de server verstuurd. Pas wanneer je buiten alle velden op de layout klikt/tapt worden de veranderingen doorgegeven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...