Ga naar inhoud
  • 0

FM 10 versies te koop?


hiker

Vraag

Zijn er nog versies 10 te koop van Filemaker? Mag tweedehands, maar wel legaal. Heb er twee nodig.

Probleem:
Ik heb zelf FM10 en moet een toepassing maken voor een klant met twee werknemers.
Ik kan wel een Runtime-versie maken, maar daar is (zo ver ik weet) niet met twee mensen tegelijk in te werken, ook niet als deze in Dropbox staat.

Met twee installaties en de bestanden op dropbox kunnen beide werknemers wel tegelijk werken (behalve in zelfde record)?

Als bovenstaande niet werkt hoor ik het ook graag.

In dit geval is een serverversie of cloudversie teveel, moeten eerst kijken of het werkbaar kan worden.

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is een FDS-abonnement niets voor jou? Die kan je hier bestellen: https://store.filemaker.com/product/FDS kost je 89 euro ex btw per jaar

Daar kan je een FMServer mee inrichten om mee te ontwikkelen en te testen. Als het in productie gaat kan je op https://store.filemaker.com/ een 5-user-pack kopen voor 960 euro (ex btw) per jaar. Je klant heeft dan altijd recht op de nieuwste versie en met FMServer is het maken van betrouwbare backups geen enkel probleem meer. Er bestaat geen package voor minder dan 5 gebruikers (2 perpertual single users kosten je 576 euro ex btw per stuk en dan heb je geen recht op de nieuwste versie etc. en dat zou ik nooit aanraden)

Link naar reactie
  • 0

Helaas gaat mijn kennis niet zover dat ik een server kan inrichten, ik ben geen programmeur.

Gaat ook om twee bedrijven die niet samen een server hebben, bestanden op dropbox/cloud zou denk ik de enige optie zijn.

Versies 17 kopen kan uiteraard ook, maar daar zitten zoveel opties in die niet worden gebruikt dat de klant daar ook niet op zit te wachten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...