Donamd Posted May 24, 2019 Share Posted May 24, 2019 Met Runtime Solutions ben ik niet zo vertrouwd maar heb net even een testje gedaan om een Runtime Solution te maken op een windows computer en dit lukte zonder veel problemen. Kan ik een dergelijke Runtime Solution ook overbrengen naar een Ipad ? Quote Link to comment
0 Donamd Posted May 25, 2019 Author Share Posted May 25, 2019 Ik heb nu het fmp12 bestand via Itunes getransfereerd naar de ipad. Op de Ipad staat Filemaker Go en deze wordt gebruikt om het bestand te draaien. Wel wat problemen ondervonden met de transfer naar Itunes. Op internet wordt verwezen naar de map Apps alleen is deze bij de laatste versies van Itunes niet meer beschikbaar. Ik heb dan uiteindelijk de oplossing toch nog gevonden om een vroegere versie van Itunes terug te installeren waar dit nog wel mee kon. Zijn er nog andere manieren om een volledige Runtime Solution te maken zonder gebruik te maken van Filemaker Go ? Quote Link to comment
0 Infomatics Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 Een runtime bestand is een FM bestand wat voorzien is van een programma om hem te draaien. Je kunt het bestand in FM wijzigen. FMgo op de iPad of iPhone kan direct een FM bestand draaien, dat hoeft niet omgezet te worden. Om een bestand op een iPad of iPhone te krijgen kun je het mailen of als een bericht sturen. Je kunt het ook op iCloud drive of Dropbox zetten en vandaar openen in FMgo. Je kunt ook het bestand op een website zetten en het dan downloaden. Quote Link to comment
Question
Donamd
Met Runtime Solutions ben ik niet zo vertrouwd maar heb net even een testje gedaan om een Runtime Solution te maken op een windows computer en dit lukte zonder veel problemen.
Kan ik een dergelijke Runtime Solution ook overbrengen naar een Ipad ?
2 answers to this question
Recommended Posts