Mark Posted December 22, 2003 Posted December 22, 2003 Weet iemand of het mogelijk is om een runtime solution in het nederlands te maken? Alvast bedankt. Mark Quote
0 AvD Posted December 22, 2003 Posted December 22, 2003 Een leuke vraag, net nu we in discussie zijn over de verschillende aspecten van de Nederlandstalige FileMaker (zie http://www.clarify.net/viewtopic.php?p=6153&sid=d3a5406da217ca750ba0c20f4b3290a0#6153) . De vraag die je stelt is de volgende: "Bestaat er ook een Nederlandstalige versie van de Developer edition?". Voor zover ik weet is het antwoord negatief (er is wel een Franse). In dat geval is dan ook het antwoord op je vraag negatief... Quote
0 Mark Posted December 22, 2003 Author Posted December 22, 2003 Dank je, AvD. Nu we het toch over FileMaker en de Nederlandse taal hebben, achteraf gezien had ik deze vraag beter bij de discussie "Nederlandse FM versie" kunnen plaatsen. Jammer dat FileMaker Inc. niet met de feature "Choose-your-own-language runtime solution" is gekomen... Quote
0 Dr_Flash Posted December 22, 2003 Posted December 22, 2003 Een leuke vraag, net nu we in discussie zijn over de verschillende aspecten van de Nederlandstalige FileMaker. De vraag die je stelt is de volgende: "Bestaat er ook een Nederlandstalige versie van de Developer edition?". Voor zover ik weet is het antwoord negatief (er is wel een Franse). In dat geval is dan ook het antwoord op je vraag negatief... BestandMaker Ontwikkelaar Uitgave En nog straffer: Hardlooptijd oplossing Quote
0 AvD Posted December 22, 2003 Posted December 22, 2003 Schitterend, Dokter Flits, doe zo voort. We kunnen dat gebruiken voor de aandelijn-help. Quote
0 MarceldB Posted December 22, 2003 Posted December 22, 2003 Ik heb nog wel een Nederlandse runtime versie liggen incl. een eindejaars woord, zie bijgaand bestand. Groeten, Marcel Quote
0 AvD Posted December 23, 2003 Posted December 23, 2003 Prachtig gedaan! By the way, waar zit Sanne? Quote
0 Dr_Flash Posted December 23, 2003 Posted December 23, 2003 Ik voel me vereerd! Ik voel me tevens beschaamd daarover, want ik voel me niet erg aangesproken..... Alle anderen in het genoemde lijstje weten per persoon minstens tien keer zo veel van FMP als ik Maar al doende helpen we elkaar Quote
Question
Mark
Weet iemand of het mogelijk is om een runtime solution in het nederlands te maken?
Alvast bedankt.
Mark
7 answers to this question
Recommended Posts