Jump to content
  • 0

Runtime solution in het nederlands

Mark

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Een leuke vraag, net nu we in discussie zijn over de verschillende aspecten van de Nederlandstalige FileMaker (zie http://www.clarify.net/viewtopic.php?p=6153&sid=d3a5406da217ca750ba0c20f4b3290a0#6153) .

De vraag die je stelt is de volgende: "Bestaat er ook een Nederlandstalige versie van de Developer edition?". Voor zover ik weet is het antwoord negatief (er is wel een Franse). In dat geval is dan ook het antwoord op je vraag negatief...

• 0
Posted

Dank je, AvD.

Nu we het toch over FileMaker en de Nederlandse taal hebben, achteraf gezien had ik deze vraag beter bij de discussie "Nederlandse FM versie" kunnen plaatsen. :)

Jammer dat FileMaker Inc. niet met de feature "Choose-your-own-language runtime solution" is gekomen...

• 0
Posted
Een leuke vraag, net nu we in discussie zijn over de verschillende aspecten van de Nederlandstalige FileMaker. De vraag die je stelt is de volgende: "Bestaat er ook een Nederlandstalige versie van de Developer edition?". Voor zover ik weet is het antwoord negatief (er is wel een Franse). In dat geval is dan ook het antwoord op je vraag negatief...

:D BestandMaker Ontwikkelaar Uitgave 8)

En nog straffer: Hardlooptijd oplossing ;)

• 0
Posted
:oops: Ik voel me vereerd! Ik voel me tevens beschaamd daarover, want ik voel me niet erg aangesproken..... Alle anderen in het genoemde lijstje weten per persoon minstens tien keer zo veel van FMP als ik :oops: Maar al doende helpen we elkaar :)