marspan Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Bij een klant zijn we (eindelijk) overgegaan van FileMaker 14 (server en clients) naar FileMaker 17. Bepaalde portalen zijn bij sommige gebruikers nu soms, en pas na enige tijd, leeg. Alleen herstarten van FileMaker Pro helpt dan. Heeft iemand een idee waardoor dit kan komen? Het gaat om 2 portalen, en beide hebben een relatie die op diverse velden is gebaseerd. Quote Link naar reactie
Nico Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Wanneer worden de velden gevuld waar die relatie op is gebaseerd? Je zou eens kunnen kijken naar de script stappen Refresh Portal of Refresh Object. Misschien lost het refreshen van het portaal het probleem al op. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.