Jump to content
  • 0

samenvattingen

eurotouring

Question

Posted

Als vervoerder moeten wij per opdracht een genummerd opdrachtblad gebruiken

vb: 44510.23 44510 = boeknummer 23 blad. De mogelijkheid is dat wij 2 boeken nodig hebben per maand. Voor de maandelijkse statistiek aan het ministerie moeten wij per bus vermelden welke boeken wij gebruikt hebben. Ik zou dus per bus moeten kunnen afdrukken in een resuméveld wlek boek dat er gebruikt is of zich zelf is DIT geen probleem, maar als er 2 boeken gebruikt zijn die maand hoe doe ik dan.

Bedankt voor alle informatie die al mogen ontvangen hebben en prettige feestdagen aan alle members van dit forum

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

ik kan je niet geheel volgen, als je goed sorteerd en juiste resume's kies moet je een eind kunnen komen. Ik berijp dat dat ook lukt. Wat wil je daarna nog voor elkaar krijgen?

• 0
Posted

alles werkt zoals ik wil behalve als ik 2 data in het veld moet plaatsen.

Normaal zo: ik heb boek 45210 gebruikt gedurende de hele maand. dat komt in veld boek bij de statisitiek 45210 staan, indien ik een 2de boek gebruikt heb vb 45620 zou in het veld 2 data moeten staan : 45210 en 45620 Ik weet niet hoe ik dit moet realiseren.

• 0
Posted (edited)

Probeer eens met een horizontaal geplaatst repeating field, of anders met een calculatieveld dat conditioneel een concatenate geeft van de twee nummers, gescheiden door een spatie of het woordje "en" of wat dan ook. Als de twee nummers niet naast maar onder elkaar zouden moeten komen, dan kan dat natuurlijk ook, maar dan moeten we de sliding-opties voorzien omdat het anders gebeurt voor alle records.

Edited by Guest