Bestand voor school voor het bijhouden van onkosten.
Bestand "projecten": met Projectummer (parent), projectnaam en klantnummer ( child)
Bestand "klant": met klantnr ( parent) en veld naam en veld korting
Bestand "Factuur": met factuurnummer (parent), projectnummer (child), klantnummer (child), factuurregel (child)
Bestand "factuurregels": met regelnummer ( parent) en factuurnummer ( child)
In "factuur" worden facturen aangemaakdoor een projectnummer in geven.
Via een relatie met projecten wordt via loock-up het klantennummer opgezocht.
De factuurlijnen worden in een portaal ( relatie met factuurregels) ingegeven.
Probleem:
Indien ik via een loock-up het klantennummer laat opzoeken (via relatie factuurnummer, om daarna het veld "korting" uit het bestand klant te kunnen gebruiken) in factuurregels doet hij dit niet steeds.
Het lukt enkel na het willekeurig klikken buiten gelijk welk veld alvorens de factuurregels in het portaal in te geven, of na een reloock-up.
Question
Cottem Filiep
Bestand voor school voor het bijhouden van onkosten.
Bestand "projecten": met Projectummer (parent), projectnaam en klantnummer ( child)
Bestand "klant": met klantnr ( parent) en veld naam en veld korting
Bestand "Factuur": met factuurnummer (parent), projectnummer (child), klantnummer (child), factuurregel (child)
Bestand "factuurregels": met regelnummer ( parent) en factuurnummer ( child)
In "factuur" worden facturen aangemaakdoor een projectnummer in geven.
Via een relatie met projecten wordt via loock-up het klantennummer opgezocht.
De factuurlijnen worden in een portaal ( relatie met factuurregels) ingegeven.
Probleem:
Indien ik via een loock-up het klantennummer laat opzoeken (via relatie factuurnummer, om daarna het veld "korting" uit het bestand klant te kunnen gebruiken) in factuurregels doet hij dit niet steeds.
Het lukt enkel na het willekeurig klikken buiten gelijk welk veld alvorens de factuurregels in het portaal in te geven, of na een reloock-up.
Wat doe ik fout?
Factuurregels.fp5
klanten.fp5
Facturen.fp5
4 answers to this question
Recommended Posts