Stef Posted December 24, 2003 Posted December 24, 2003 Prettig Kerstfeest allemaal! Dat we vanavond eens andere relaties mogen definiëren en rechttrekken. Allemaal toch een eenzame ontwikkelaar aan tafel uitgenodigd? Merry Filemaking, Stef Quote
AvD Posted December 24, 2003 Posted December 24, 2003 Allez, Stef, sinds Clarify bestaat, zijn er toch geen eenzame ontwikkelaars meer? Hartelijke wederwensen, natuurlijk, en ook aan de hele Clarify Computing Community. Dank ook nog eens aan onze geestelijke vader Administrator en aan de Foemper die dat met zijn diamanten chocolade-hart allemaal mogelijk maakt! Quote
ludo Posted December 24, 2003 Posted December 24, 2003 ook een hartelijk kerstfeest gewenst ,nogmaals hartelijk dank voor de vele uren die julie hebben doorgebracht om ons te helpen ,sorry moet er echt van blozen vind het fantast wat jullie gepresteerd hebbe stuk voor stuk nog maals dank. Quote
Dr_Flash Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Ludo: het staat je goed, dat kleurtje. Fijne Kerstdagen iedereen! Ik zal blij zijn als het voorbij is, maar goed dat is mijn mening Quote
Arnoud Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Allemaal fijne dagen toegewenst en in de hoop dat FMP 7 binnenkort in de wieg zal liggen. gr. Arnoud Quote
DJ_Lucv Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Natuurlijk ook van mij voor allen de beste wensen en het alombekende sterkte met de overvloed aan mogelijke storingen door teveel socale contacten en sociale bezigheden Quote
JeanWM Posted December 26, 2003 Posted December 26, 2003 Feliz Navidad.....y Feliz año nuevo.... aan alle nederlandstalige FMers Quote
Koen Van Hulle Posted December 26, 2003 Posted December 26, 2003 Ook bij deze een prettige kerst en veel voorspoed in 2004. Koen Quote
Recommended Posts