Donamd Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Sommige Url links van onze leveranciers downloaden een pdf document ipv deze te openen. zie voorbeeld https://sigmatech.be/download?kind=default&file=/assets_be/TF/NL/Sigma/Sigma Tigron Aqua Primer_TF_NL_2028BE.pdf Dit geeft problemen voor mij bij het invoegen in een container veld. De bedoeling is dat het document er volledig in opgeslagen wordt. Nu staat er enkel een afbeelding met de vermelding download. Hoe kan ik dit oplossen ? Quote Link to comment
0 Infomatics Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 ik heb het even getest en bij mij wordt de complete pdf geïmporteerd import url.fmp12 Quote Link to comment
0 Donamd Posted August 8, 2019 Author Share Posted August 8, 2019 Inderdaad ik zie dat dit wel werkt. Door het testen en proberen waar ik gisteren mee bezig was om dit in orde te krijgen was het mij ontgaan dat de oorzaak niet bij de Url lag die ik genoteerd had, maar wel bij de Url https://www.vescom.com/download4720_Technische informatie lijm Vescom 2000 - NL.pdf Ik heb deze nu ingevoerd in uw voorbeeld, maar hiermee lukt dit voor mij niet. Een idee wat hier nog de reden van kan zijn ? Quote Link to comment
0 Donamd Posted August 8, 2019 Author Share Posted August 8, 2019 Ik heb het voorbeeld bestand aangepast en hierbij toegevoegd. Als de knop van Import url 2 wordt geselecteerd zou normaal de url van het veld url 2 moeten ingevoegd worden in het veld container_2. Dit lukt dus niet. import url V2.fmp12 Quote Link to comment
0 andries Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 je moet de url niet encoderen Quote Link to comment
0 Donamd Posted August 9, 2019 Author Share Posted August 9, 2019 Bedankt Andries, dit heeft er inderdaad mee te maken. Welk merk ik nu op dat bij url 1 encoded wel aan dient te staan en bij url 2 encoded uit. Ook heb ik gemerkt dat indien in de url reeds %20 staat ik deze best via Substitute kan vervangen naar een spatie. Is er een reden waarom bij de ene link wel encoded aan moet zijn en bij de andere niet ? Verder is het de bedoeling dat ik de pdf documenten van container 1 en container 2 zou samenvoegen met BE_AppendPdf van BaseElements. Bij de links die ingevoegd zijn met url encoded aan. Functioneert dit, maar als er een url gebruikt is zoals in mijn voorbeeld waarbij url encoded uit dient te staan, lukt het weer niet. Ik heb het aangepaste voorbeeldje nog even toegevoegd. import url V3.fmp12 Quote Link to comment
0 andries Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 heeft ook soms met de website te maken he... dat die het al dan niet wel ontvangt Quote Link to comment
0 Donamd Posted August 11, 2019 Author Share Posted August 11, 2019 OK, bedankt voor uw berichtje. Dan ga ik er niet verder meer achter zoeken. Ben er al een paar dagen mee bezig geweest, maar nog steeds zonder resultaat. Quote Link to comment
Question
Donamd
Sommige Url links van onze leveranciers downloaden een pdf document ipv deze te openen.
zie voorbeeld https://sigmatech.be/download?kind=default&file=/assets_be/TF/NL/Sigma/Sigma Tigron Aqua Primer_TF_NL_2028BE.pdf
Dit geeft problemen voor mij bij het invoegen in een container veld.
De bedoeling is dat het document er volledig in opgeslagen wordt. Nu staat er enkel een afbeelding met de vermelding download.
Hoe kan ik dit oplossen ?
7 answers to this question
Recommended Posts