Ga naar inhoud
  • 0

Url link naar PDF download ipv in te voegen


Donamd

Vraag

Sommige Url links van onze  leveranciers downloaden een pdf document ipv deze te openen.

zie voorbeeld https://sigmatech.be/download?kind=default&file=/assets_be/TF/NL/Sigma/Sigma Tigron Aqua Primer_TF_NL_2028BE.pdf

Dit geeft problemen voor mij bij het invoegen in een container veld.

De bedoeling is dat het document er volledig in opgeslagen wordt.  Nu staat er enkel een afbeelding met de vermelding download.

Hoe kan ik dit oplossen ?

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad ik zie dat dit wel werkt.  Door het testen en proberen waar ik gisteren mee bezig was om dit in orde te krijgen was het mij ontgaan dat de oorzaak niet bij de Url lag die ik genoteerd had, maar wel bij de Url https://www.vescom.com/download4720_Technische informatie lijm Vescom 2000 - NL.pdf

Ik heb deze nu ingevoerd in uw voorbeeld, maar hiermee lukt dit voor mij niet.

Een idee wat hier nog de reden van kan zijn ?

Link naar reactie
  • 0

Bedankt Andries, dit heeft er inderdaad mee te maken.  Welk merk ik nu op dat bij url 1 encoded wel aan dient te staan en bij url 2 encoded uit.

Ook heb ik gemerkt dat indien in de url reeds %20 staat ik deze best via Substitute kan vervangen naar een spatie.

Is er een reden waarom bij de ene link wel encoded aan moet zijn en bij de andere niet ?

Verder is het de bedoeling dat ik de pdf documenten van container 1 en container 2 zou samenvoegen met BE_AppendPdf van BaseElements.

Bij de links die ingevoegd zijn met url encoded aan.  Functioneert dit, maar als er een url gebruikt is zoals in mijn voorbeeld waarbij url encoded uit dient te staan, lukt het weer niet.

Ik heb het aangepaste voorbeeldje nog even toegevoegd.

import url V3.fmp12

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...