StevenDn Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Dag iedereen, Ik heb een bestaande fm database waar ik nu van al mijn artikelen ( het zijn er enkele 1000'den ) url's van de afbeeldingen heb. Nu, ik zou graag die afbeeldingen ( .jpg ) automatisch willen tonen in een container veld gelinkt aan het respectievelijke artikel veld. Ik heb het forum al via de zoekfunctie wat opgezocht en ook wat gegoogle'd maar vond niet echt een duidelijke oplossing. Hartelijk bedankt alvast. Quote Link to comment
0 Banach Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 Waarom een containerveld? Je hebt de url's, daarmee ligt een webviewer meer voor de hand. Quote Link to comment
0 StevenDn Posted October 24, 2019 Author Share Posted October 24, 2019 15 minuten geleden zei Banach: Waarom een containerveld? Je hebt de url's, daarmee ligt een webviewer meer voor de hand. Dag Banach, Ja ik ging er altijd vanuit dat een afbeelding/filmpje sowieso in een container veld moest. Ik zal ff google'n en kijken of ik geen sample vind met een voorbeeld om hoe dit te moeten doen. Hartelijk dank ! Quote Link to comment
Question
StevenDn
Dag iedereen,
Ik heb een bestaande fm database waar ik nu van al mijn artikelen ( het zijn er enkele 1000'den ) url's van de afbeeldingen heb.
Nu, ik zou graag die afbeeldingen ( .jpg ) automatisch willen tonen in een container veld gelinkt aan het respectievelijke artikel veld.
Ik heb het forum al via de zoekfunctie wat opgezocht en ook wat gegoogle'd maar vond niet echt een duidelijke oplossing.
Hartelijk bedankt alvast.
2 answers to this question
Recommended Posts