Ga naar inhoud
  • 0

Eentje voor vrijdagnamiddag...:-)


Peter Wagemans

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De reden dat ik dit poste, was omdat ik een situatie tegenkwam waar zo'n popover helemaal niet gesloten geraakte, met geen stokken. De getriggerde scripts deden een "close popover", die geen script error triggerde, maar echter ook geen popover sloot. Met de debugger open natuurlijk wel, typisch. Maar als ik na een "close popover" stap een "pause/resume script" stap zette, pauseerde het script met de popover ... nog steeds open.

Uiteindelijk heb ik de koppige popover gesloten gekregen door er een conditional hide op te zetten.

Not Isempty ( Get ( ScriptName ) )

Wat voldoende was om die popover te "sluiten", een visibility trigger reset blijkbaar de open state. Niet zo elegant eigenlijk, maar ik kon eindelijk verder.

Dus blijkbaar in "lab scale" condities niet echt een probleem. Had ik natuurlijk eerst moeten testen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...