Ga naar inhoud
  • 0

Container data via DataAPI


miltenb

Vraag

LS,

weet iemand hoe je container data via de api opvraagt. Het is namelijk niet duidelijk uit de documentatie af te leiden.

Ik krijg bij het uitvragen van de tabel url links terug, maar daarna krijg ik een 401 als ik die url ga uitvragen per record. FileMaker Server geeft nog een cookie token mee als ik met postman aan het spelen ben, maar hoe kom ik hier aan?

Heeft iemand hier ervaring mee? Of een andere werkbare manier om deze container data ( bevat afbeeldingen ) uit te vragen dan heel erg graag!
Alvast bedankt!

aangepast door miltenb
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Naar aanleiding van de meetUp gisteren (9maart) nog even dit:

a. Base64 is hartstikke leuk maar dan gaat je graphic ineens als tekst over en dus telt het mee bij de datalimiet. Omdat base64 encoding flink aantikt is dit misschien niet zo goeie optie.

b. Het alternatief dat Menno eerder gevonden had, ziet er geloofwaardig uit.

misschien een goed idee om hier bij de volgende meetUp (25 mei a.s.) nog even bij stil te staan?

Link naar reactie
  • 0

En nog een toevoeging:

Het zou ook een probleem moeten zijn dat aanzienlijk verminderd zou moeten zijn met FMServer 18. Die gaan we nu installeren.
Maar het lijkt me wel een goed idee om hier nog even bij stil te staan de volgende meetup.

Ik vraag me af of de sprekers niet een werkend voorbeeld hebben, hiervan.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...