Ga naar inhoud
  • 0

Wie kan een database voor nieuw project maken


Gerard Exis

Vraag

Beste Mensen,

Wie kan en wil voor mij (natuurlijk tegen vergoeding) een database maken. Ik heb mijn eigen database gemaakt, daar werk ik alleen mee, dus dat gaat goed.

Echter heb nu een database nodig waar verschillende personen mee moet werken, en dat is effe andere koek, dus dit wil ik uitbesteden.

In het kort gaat het om het volgende:

Ik ga naast mijn. huidige onderneming gezamelijk met partners een nieuwe onderneming starten. Het betreft een Camper-caravan bedrijf, we gaan nieuwe campers en caravans verkopen, stalling aanbieden en reparatie-schade's uitvoeren.

Alle onderdelen en materialen worden via mijn huidige onderneming ingekocht, dus zou wel handig zijn als de database ook gegevens van artikelen uit mijn eigen database kan halen.

De bedoeling is dat zodra de database klaar is, je het hier terplekke (Roemenie) opzet en proefdraai, het spreekt voor zich dat kosten (vliegtickets etc.. vergoed worden).

Natuurlijk heb je veel meer info nodig echter is nogal een lel van een verhaal, dus bij interesse kan ik je deze mailen.

Dus heb je interesse, laat het even weten.

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...