Ga naar inhoud
  • 0

Filemaker en UBL (digitale facturen)


livio

Vraag

Ik zou mijn facturatie willen uitbreiden door naast PDF-facturen ook UBL-files te genereren en aan te bieden aan klanten en mijn boekhoudsoftware (YUKI), zodat de facturatie helemaal electronisch verloopt.

UBL is echter zo uitgebreid dat ik er geen weg meer in kan vinden (zie http://www.datypic.com/sc/ubl20/e-ns19_Invoice.html ). Heeft iemand dit al eens opgezet die me op weg wil helpen met een voorbeeldje in Filemaker?

 

thnx!

Lieven

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Deze vraag is eerder gesteld. Alles draait om het opzetten van een xslt-stylesheet om een goede conversie aan te maken. Het staat bij mij nog op mijn actie/wensenlijst, maar zal t.z.t. ook dit in mijn systemen implementeren. Omdat ik verwacht dat ook meer klanten erom zullen vragen. 

Omgekeer wil je wellicht ook (inkomende) UBL facturen kunnen interpreteren. Dat wordt wellicht ook nog aan (aanvullend) dingetje.

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...