Administrator Posted January 3, 2004 Posted January 3, 2004 Sinds vandaag zijn volgende extra's beschikbaar op het forum: - je kan de volgorde van de onderwerpen nu op auteur, titel en tijd, oplopend of aflopend sorteren - je behoudt nu je ongelezen berichten, zelfs nadat je uitlogt en terug inlogt - boodschap icoontjes Quote
Organeduc Posted February 2, 2004 Posted February 2, 2004 Zelden een forum gezien dat zo consequent is opgebouwd. Dat moet welhaast mede de reden zijn voor de aangename wijze waarop veel mensen er gebruik van maken. Zelf doe ik het erg graag en hoop het nog lang te blijven doen. Dank, veel dank. Quote
DJ_Lucv Posted February 4, 2004 Posted February 4, 2004 Wat is nu eigenlijk de toegevoegde waarde van die boodschap icoontjes? Ik zie er persoonlijk, behalve op het versieren van het forum dan, weinig voordelen in eerlijk gezegd. Verder vind ik de kleurtjes een beetje saai maar dat is natuurlijk persoonlijk. Quote
DJ_Lucv Posted February 6, 2004 Posted February 6, 2004 Nee hoor Vind ze allemaal zo donker oranje Quote
Recommended Posts