Ga naar inhoud
  • 0

Opslaan in de bestanden van Ios


Job

Vraag

Goedemorgen 

ik heb pdfs in containers opgeslagen die gecontroleerd moeten worden. Hiervoor moet de gebruiker 2 verschillende pdfs naast elkaar zien waarin er 1 bewerkt moet kunnen worden. Dit gaat bijvoorbeeld prima met ios waar je met penselen kunt werken. Als ik een pdf open vanuit filemaker (exporteren en meteen openen ) zie ik de knop bewerken helaas niet. Het bewerken lukt alleen als ik het bestand open en opsla. 


wat wel werkt is de ‘bestanden’ app van ios openen naast filemaker en de bestanden op en neer slepen uit de container naar bestanden, bestand openen in ‘bestanden’ hier kun je meteen bewerken en als je klaar bent, kun je het bestand terug slepen naar filemaker. Dit werkt maar is erg bewerkelijk. 
 

liever zou ik dit scripten , maar het lukt me niet om een bestand uit fm go naar welke map dan ook van filemaker exporteren. 
script is gebaseerd op get(documentenpad) maar die verwijst naar /var/mobile/containers/data/application/87354 ...bc3/Documents/test.pdf

 

en dan ik het bestand nergens terugvinden, ik heb ook al geprobeerd om er /documenten/ van te maken om te voorkomen dat het een taal probleempje is. Weet iemand het directe pad naar de documentenmap van ios ?  Ik heb ook de be_file opties geprobeerd, maar ook daar loop ik vast met het filepath. 
 

 

C8666C8D-9BF1-40B1-86E8-BD95968F266E.jpeg

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...