filippiens Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Dag, Is er iemand die 'send mail' werkend kreeg via de smtp van Telenet, uiteraard via provider Telenet en alle credentials ingevuld. Ik krijg dit maar niet voor mekaar -> refused by server FP Quote
0 Marsau Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Goed naar de logs kijken. Check ook de poorten die gebruikt worden. Er zijn nogal wat factoren die tot een fout kunnen leiden. Quote
0 menno Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Heb je de instellingen van deze pagina van telenet.be overgenomen? SERVERNAAM smtp.telenet.be POORT 587 BEVEILIGINGSTYPE TLS Quote
0 Peter Wagemans Posted May 24, 2020 Posted May 24, 2020 Bel eens naar Telenet, het zou kunnen dat je gevlagd bent als spammer. Quote
0 filippiens Posted May 24, 2020 Author Posted May 24, 2020 @PeterHet moet iets in die zin zijn (ik ben nochtans geen spammer) ... Ondertussen nog eens gecheckt: - SPF-records staan juist ingevuld ... - Met mijn proximus accounts gaat dit perfect ... ik nam ondertussen een mailjet-account, ook dit werkt perfect ... dus ga het daar bij laten ... Toch bedankt iedereen om mee te denken. FP Quote
0 se7en Posted April 27 Posted April 27 Is het nog mogelijk om SMTP te gebruiken met Telenet. Instellingen smtp.telenet.be 587 TLS 465 SSL werken niet bedankt voor de info Quote
Question
filippiens
Dag,
Is er iemand die 'send mail' werkend kreeg via de smtp van Telenet, uiteraard via provider Telenet en alle credentials ingevuld. Ik krijg dit maar niet voor mekaar -> refused by server
FP
5 answers to this question
Recommended Posts