Jump to content
  • 0
Marsau

FileMaker 19 vandaag gelanceerd

Question

Recommended Posts

• 0
1 hour ago, livio said:

Held

Ik heb die Rosemary Tietge gewoon gevraagd waar mijn downloadlink stond. Daar kreeg ik veel bijval op van andere FBA leden nog niks hadden ontvangen. Vorige week donderdag kwam het mailtje met de link.

Als je het mij vraagt is de administratie van Claris een grote bende. Ik kom ook vaak mensen tegen die al jaren met FileMaker werken maar totaal buiten beeld vallen. Ze hebben gewoon helemaal geen idee hoeveel actieve gebruikers er eigenlijk zijn.

• 0
5 uur geleden zei hans erik:

Ik heb die Rosemary Tietge gewoon gevraagd waar mijn downloadlink stond. Daar kreeg ik veel bijval op van andere FBA leden nog niks hadden ontvangen. Vorige week donderdag kwam het mailtje met de link.

Als je het mij vraagt is de administratie van Claris een grote bende. Ik kom ook vaak mensen tegen die al jaren met FileMaker werken maar totaal buiten beeld vallen. Ze hebben gewoon helemaal geen idee hoeveel actieve gebruikers er eigenlijk zijn.

Dat is nu nochtans makkelijker dan vroeger. Tot 1997 werden alle registratie-kaarten manueel ingegeven door de mensen van de technische support.

• 0

1997... dat is 23 jaar geleden. Waar blijft de tijd.

de meeste mensen klikken denk ik ‘do not register’ of ‘later’. Want waarom zou je ook? Er is geen enkele indicatie dat je daar iets voor terug krijgt. En aangezien dat ongeveer het enige echte contactmoment is, raakt Filemaker die mensen onverbiddellijk kwijt. 

Dan zou je zeggen: je vult je gegevens toch in bij het bestellen? Ja, maar ook met die gegevens doet FileMaker kennelijk niet zoveel. Of het zijn bedrijfsonderdelen die efficiënt langs elkaar werken en dus de klantgegevens niet delen.