Organeduc Posted January 7, 2004 Posted January 7, 2004 Wanneer ik een veld, waarin telefoonnummers staan aangegeven, gebruik als een knop, met daarachter het script nummer kiezen, krijg ik geen reactie. Pas wanneer ik een ingewikkelder script als bijv.: Veld instellen ["gTeller","0"] Loop Nummer kiezen [Zonder dialoogvenster,"telefoonnummer"] Veld instellen ["gTeller"," gTeller + 1"] Exit Loop If ["gTeller = 10"] End Loop gebruik, reageert de kiezer, hoewel ik in FMP vastloop in eindeloos door moeten blijven bellen. Wie kan me helpen? Het script Nummer kiezen [Zonder dialoogvenster, "Veld telefoonnummer"]werkt dus niet. Ben weer benieuwd.[/b] Quote
0 karina Posted January 8, 2004 Posted January 8, 2004 Hey, Ik heb het zelf ook maar dan op jouw makkelijkste manier nummer kiezen zonder dialoogvenster, met het veld "telefoonnummer" Dit werkt perfect, dus heb ik aan jou een vraag; Is jouw veldtype van "telefoonnummer" een getal of tekst? Ik heb het als tekst gedaan en dan draait de kiezer in windows gewoon de nummer die er staan ongeacht het aantal spaties. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! groetjes Karina Quote
0 Organeduc Posted January 10, 2004 Author Posted January 10, 2004 Wanner ik in FMP een telefoonnummer via een script verbonden heb met de Telefoonkiezer in XP, krijg ik voortdurend de melding vanuit die kiezer, dat ik een internetverbinding maak en dat er dus een onbekende beller is. Allerlei instellingen geprobeerd, maar ales tevergeefs. Hoe kan ik nu dit bellen vanuit FM mogelijk maken. Ik word er een beetje hopeloos van. Of moet ik misschien een anders oort belprogramma ergens op het internet gaan zoeken? Help, help!!! Quote
0 AvD Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Ben heel nieuwsgierig want had deze feature al lang geleden opgegeven! Quote
0 Organeduc Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 Alles nog eens opnieuw geprobeerd hebbend, blijkt, dat als je FMP hebt openstaan en het script hebt aangegeven, je de toepassing moet afsluiten, zelfs de computer een keer moet herstarten en dat gedaan hebbend, functioneert alles daarna naar behoren. Quote
Question
Organeduc
Wanneer ik een veld, waarin telefoonnummers staan aangegeven, gebruik als een knop, met daarachter het script nummer kiezen, krijg ik geen reactie.
Pas wanneer ik een ingewikkelder script als bijv.:
Veld instellen ["gTeller","0"]
Loop
Nummer kiezen [Zonder dialoogvenster,"telefoonnummer"]
Veld instellen ["gTeller"," gTeller + 1"]
Exit Loop If ["gTeller = 10"]
End Loop
gebruik, reageert de kiezer, hoewel ik in FMP vastloop in eindeloos door moeten blijven bellen.
Wie kan me helpen?
Het script Nummer kiezen [Zonder dialoogvenster, "Veld telefoonnummer"]werkt dus niet.
Ben weer benieuwd.[/b]
4 answers to this question
Recommended Posts