se7en Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Ik heb mij een nieuwe ipad aangekocht met de bedoeling om Filemaker Go te gebruiken. Als Filemaker versie gebruiken wij de versie 13 maar het is zeker geen probleem naar versie 18 te gaan. Alleen merk ik dat je op de oudere ipad met systeem IOS 9.3.5 de Filemaker Go 17 niet kan installeren. Bestaat er nog een mogelijkheid om de oudere versies van Filemaker Go te downloaden en zijn deze compatibel met mijn nieuwe ipad Quote Link to comment
0 Infomatics Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 Als je op je appleID eerder FMGo hebt geïnstalleerd dan kun je met die appleID die versie van Go opnieuw installeren ook als de versie niet meer in de app store staat. Op deze manier kan ik Go 15 opnieuw installeren op een recente iPad Je kunt kijken welke versie je nog op je oude iPad kunt installeren (vanuit je aankoop geschiedenis. Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 https://support.claris.com/s/article/FileMaker-Go-operating-system-requirements-all-versions-1503692982677?language=en_US Quote Link to comment
0 se7en Posted May 31, 2020 Author Share Posted May 31, 2020 Bedankt voor de hulp. Installatie vanaf een ander account Werkwijze : Ga naar instellingen iTunes Store en App Store Apple ID : Uitloggen Apple ID : inloggen onder een account waarop ooit Filemaker Go 14 werd geïnstalleerd. Instellingen sluiten Appstore openen Account aanklikken Aankoopgeschiedenis : Filemaker Go 14 zoeken en downloaden. ga naar instellingen iTunes Store en App Store Apple ID : uitloggen Apple ID : inloggen onder je eigen account Quote Link to comment
Question
se7en
Ik heb mij een nieuwe ipad aangekocht met de bedoeling om Filemaker Go te gebruiken.
Als Filemaker versie gebruiken wij de versie 13 maar het is zeker geen probleem naar versie 18 te gaan.
Alleen merk ik dat je op de oudere ipad met systeem IOS 9.3.5 de Filemaker Go 17 niet kan installeren.
Bestaat er nog een mogelijkheid om de oudere versies van Filemaker Go te downloaden en zijn deze compatibel met mijn nieuwe ipad
3 answers to this question
Recommended Posts