oscar Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Goedemorgen, Wie kan mij helpen met een import issue? Er wordt automatisch in een map een xml bestand gezet met een bepaald nummer, maar met dat zelfde nummer worden er ook JPG beelden geplaatst in diezelfde map Hoe kan ik nou regelen met een import actie dat eigenlijk alles met hetzelfde nummer in een record wordt geplaatst, dus zowel de .xml als de .jpg. Ik kan werkelijk niet bedenken hoe ik dit moet inrichten. Alvast bedankt Quote Link to comment
Marsau Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Als er verwijzingen in de xml staan kan je daar gebruik van maken. Ik denk dat je bijvoorbeeld met BaseElements een routine in elkaar kunt knutselen die alle info in de map naar één order record helpt (met onderliggende records). Quote Link to comment
Infomatics Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Ik zou ook BaseElements gebruiken om de inhoud van die map uit te lezen, en dan voor elke xml een record aanmaken, de xml als tekst inlezen en de gegevens over de velden verdelen, daarna de jpg inlezen. Daarna kun je met BasElements de ingelezen items verwijderen uit de map. Quote Link to comment
Recommended Posts