filippiens Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 (edited) Dag, Via een webservice/json krijg ik een pdf binnen via een byte array. Ik wil die pdf naar een container brengen. De conversie van byte array naar string doe ik via set variable '$base64' --> Base64EncodeRFC ( 3548 ; $byte_array ). Daarna doe ik een set field in mijn container van "Base64Decode ( $base64 ; "test.pdf" ). De pdf ('test.pdf' van 6 mb) komt in mijn container, maar wanneer ik die probeer te openen krijg ik de foutmelding: The file “test.pdf” could not be opened. It may be damaged or use a file format that Preview doesn’t recognise. Wat doe ik hier verkeerd ? iemand tips om van een byte array een pdf te maken ? Thx, FP Edited July 28, 2020 by filippiens Quote Link to comment
Question
filippiens
Dag,
Via een webservice/json krijg ik een pdf binnen via een byte array.
Ik wil die pdf naar een container brengen.
De conversie van byte array naar string doe ik via set variable '$base64' --> Base64EncodeRFC ( 3548 ; $byte_array ).
Daarna doe ik een set field in mijn container van "Base64Decode ( $base64 ; "test.pdf" ).
De pdf ('test.pdf' van 6 mb) komt in mijn container, maar wanneer ik die probeer te openen krijg ik de foutmelding:
The file “test.pdf” could not be opened.
It may be damaged or use a file format that Preview doesn’t recognise.
Wat doe ik hier verkeerd ? iemand tips om van een byte array een pdf te maken ?
Thx,
FP
Edited by filippiensLink to comment
0 answers to this question
Recommended Posts