Ga naar inhoud
  • 0

Resumé in portaal


AlbertUrk

Vraag

Ik heb een lastig probleem. Graag wil ik in een dashboard gegevens weergeven in een portaal. maar uit verschillende tafels.

Ik heb een tafel producten en ik heb een tafel geleverd. Nu wil ik in mijn portaal de producten zien en het aantal geleverd Dit krijg ik niet voor elkaar 

Dus

 

Product1:  2stuks

Product 2: 6 stuks

enz..

 

Probleem is dat de informatie uit twee verschillende tabellen moet komen

 

Wie kan mij helpen

Link naar reactie

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
10 uur geleden zei menno:

Dat kan simpel door jaar plus maand in  globals aan de producttabel toe te voegen en die op te nemen in de relatie naar verkoop. Zie het voorbeeld

Dashboard_v2.fmp12 176 kB · 1 download

heb jij niet ooit eens met FM4 een appje genaamd "payship" gemaakt? Ik herinner me een Albert uit Urk die daar jaar of 20 geleden mee bezig was

IDD grappig dat je dat weet ;) heb jij mij toen ook geholpen?

Link naar reactie
  • 0
10 uur geleden zei menno:

Dat kan simpel door jaar plus maand in  globals aan de producttabel toe te voegen en die op te nemen in de relatie naar verkoop. Zie het voorbeeld

Dashboard_v2.fmp12 176 kB · 2 downloads

heb jij niet ooit eens met FM4 een appje genaamd "payship" gemaakt? Ik herinner me een Albert uit Urk die daar jaar of 20 geleden mee bezig was

Mega bedankt. Dit is inderdaad wat ik bedoel. 

Link naar reactie
  • 0
6 uur geleden zei AlbertUrk:

IDD grappig dat je dat weet ;) heb jij mij toen ook geholpen?

Ja, maar waar ik je precies mee heb geholpen, weet ik ook niet meer. Ik weet alleen nog dat de applicatie payship heette, want je had me een kopie gegeven om te bekijken en aan te passen. Was nog in de tijd van inbellen met ISDN enzo, dus toen waren we niet continue online en smartphones hadden we ook nog niet ?

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden zei menno:

Ja, maar waar ik je precies mee heb geholpen, weet ik ook niet meer. Ik weet alleen nog dat de applicatie payship heette, want je had me een kopie gegeven om te bekijken en aan te passen. Was nog in de tijd van inbellen met ISDN enzo, dus toen waren we niet continue online en smartphones hadden we ook nog niet ?

Ook met iets dergelijks. Heel goed geholpen, je zult denken dat ik nog niet zoveel progress heb gemaakt in die twintig jaar ;)

 Hoe dan ook heel erg bedankt en ik ben maar zo brutaal of ik je als het nodig is weer om hulp mag vragen wellicht met je mailadres. Voel niet verplicht maar zou wel heel er leuk zijn

Link naar reactie
  • 0

Er is nog een ander probleem met globale velden, deze zijn gebruiker afhankelijk dus als ik uitlog en ik kom later terug dan is alles weer door elkaar. Betekend dit dat ik eerst alle globale velden weer moet vullen met een script of is het beter de globale velden een berekeningsveld te laten zijn zodat ze zelf altijd goed ingevuld worden. Ik heb 8 globale velden in mijn oplossing dat betekend veel berekeningsvelden ;(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...