DHSA Posted January 9, 2004 Posted January 9, 2004 Hoe moet ik bij het exporteren de parameters instellen om de data over te brengen (adressenlijst) naar contacts in outlook. Quote
0 Rony Rabijns Posted January 21, 2004 Posted January 21, 2004 de basisregel : importeren is het tegenovergestelde van exporteren en vice versa. de toepassing van die regel: doe eerst eens een export van je bestaande contacten in Outlook, als je die file dan opent (met Excel / Word bvb) kan je zien in welke volgorde de velden staan. Op die manier wil Outlook ze ook graag terughebben bij een import. de uitvoering : Doe in FIleMaker Pro een export via FILE - EXPORT RECORDS en geef bij de exportvolgorde de velden op in de volgorde zoals ze staan in het zonet gemaakte exportbestandje. Quote
0 AvD Posted January 21, 2004 Posted January 21, 2004 Ik dacht ook - tenzij ik dat gedroomd heb, natuurlijk - dat in Outlook eveneens een Field matching dialoogvenster bestond, tevoorschijn getoverd door de Import wizard? Zo'n ding dus dat we ook in FileMaker kennen en waarbij je matching fields kan creëren door ze vertikaal te verschuiven. Quote
Question
DHSA
Hoe moet ik bij het exporteren de parameters instellen om de data over te brengen (adressenlijst) naar contacts in outlook.
2 answers to this question
Recommended Posts