Ga naar inhoud
  • 0

PDF bijlage in runtime?


marcelboot

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

misschien zit ik op het verkeerde forum, !

maar ik wil graag weten of het mogelijk is om in fma 18 een runtime van een bestand te maken. (het kan wel ) maar mij lukt het niet om deze

file te openen.Met een beetje kunst en vliegwerk lukt het misschien wel om via de pakket inhoud van de runtimefile de _CodeSignature , de underscore

weg te halen. maar dan blijft het moeilijk om 'm te openen. lukt soms , soms niet.

is dit een bekend fenomeen

Emma

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden zei marcelboot:

Emma, in 18 gaat dit nog prima hoor. Na het aanmaken kun je de data file openen in de runtime of in Fmpro zelf. Kies in het laatste geval voor “alle bestanden openen” en je bent erin.

ik probeer het het nog een keer. bij het maken van de "runtime" staat wel dat dit uitgefaseerd is. ik neem aan dat het dan  in de toekomst ook niet meer mogelijk is

bedankt voor je bijdrage

Emma

Link naar reactie
  • 0
15 hours ago, emma said:

ik probeer het het nog een keer. bij het maken van de "runtime" staat wel dat dit uitgefaseerd is. ik neem aan dat het dan  in de toekomst ook niet meer mogelijk is

bedankt voor je bijdrage

Emma

Klopt. Met ingang van FileMaker 19 kun je geen runtime meer maken. Hou er ook rekening mee dat veel nieuwere functie ook in 18 al niet meer werkt in de runtime (denk bijvoorbeeld aan JSON-functies).

Link naar reactie
  • 0
On 10/11/2020 at 6:33 PM, emma said:

ik probeer het het nog een keer. bij het maken van de "runtime" staat wel dat dit uitgefaseerd is. ik neem aan dat het dan  in de toekomst ook niet meer mogelijk is

bedankt voor je bijdrage

Emma

Jammer dat de runtime uitgefaseerd is. Aan de andere kant: FileMaker Go is  door jaren heen wel een stuk krachtiger en veelzijdiger geworden. En met iOS 13.4 en hoger ondersteunt de iPad ook een muis. Dus dat is misschienh et onderzoeken waard?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...