Ga naar inhoud
  • 0

FileMaker Go ontbreekt bij mijn berichtgevingsinstellingen in iOS


Roger

Vraag

Ik wil aan de slag met push notificaties op iOS. Echter ontbreekt op mijn iOS de FileMaker Go app in de App-lijst onder Instellingen > Berichtgeving. Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik deze wel in die lijst kan krijgen? (Uiteraard is FileMaker Go wel geïnstalleerd op mijn iOS)

Alvast bedankt voor je reactie.

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Misschien heb ik het niet helemaal goed uitgelegd, dus even ter aanvulling: Om aan de slag te kunnen met push notificaties moet je eerst de berichtgeving van FM Go instellen bij je instellingen onder iOS. Echter staat FM Go bij mij niet in de lijst van apps waar je de wijze van berichtgeving kan instellen. Dus daar loop ik al vast. 

15714DF9-FD44-4797-9C87-2BE29190D235.png

Link naar reactie
  • 0

Je hebt een scriptje nodig dat tijdens bijvoorbeeld het opstarten wordt geladen, maar dat kan ook als je een bestand al open hebt met een knopje o.i.d. waarin je "Configure local notification" (https://help.claris.com/en/pro-help/#page/FMP_Help%2Fconfigure-local-notification.html) definieert.

Zodra die notification de eerste keer wordt gelanden/klaargezet, vraagt iOS of FMGo je berichten mag sturen .. Daarop antwoord je "Ja" en dan staat FMGo in de lijst voor berichtgeving.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...