In mijn ledendatabase zitten nog al veel velden (te veel naar mijn idee) totaal 100 stuks. Dat is gewoon te veel als er veel leden zijn want dan wordt de database gewoon te traag. In de ledendatabase zitten een 25 global velden. Is het verstandig deze in een aparte database te zetten? De database is zo groot omdat er enorm veel mogelijkheden zijn bij de prijs berekeningen.
(Voor dat DJ begint met normaliseren ik zit er zelf ook aan te denken. en zit te denken aan een aparte database voor prijs berekening. maar dat is een volgende stap)
Question
pjotter
In mijn ledendatabase zitten nog al veel velden (te veel naar mijn idee) totaal 100 stuks. Dat is gewoon te veel als er veel leden zijn want dan wordt de database gewoon te traag. In de ledendatabase zitten een 25 global velden. Is het verstandig deze in een aparte database te zetten? De database is zo groot omdat er enorm veel mogelijkheden zijn bij de prijs berekeningen.
(Voor dat DJ begint met normaliseren
ik zit er zelf ook aan te denken. en zit te denken aan een aparte database voor prijs berekening. maar dat is een volgende stap)
16 answers to this question
Recommended Posts