Ga naar inhoud
  • 0

De BOMEN en het BOS


Laurens Zwartkop

Vraag

Laatst plaatste ik een hulpvraag i.v.m. Tabellen er Relaties. Ik kreeg een paar reacties, maar ik kan ze nu niet meer vinden op de comunity, want ik zie door de bomen het bos niet meer. Bestaat er een manual voor het werken/navigeren op deze site?

Bachje, dank voor je reactie. Je zegt dat ik al relaties tussen de tabellen heb gelegd. Dat is wel zo, maar ik wil juist te weten komen of ik dat goed gedaan heb. Ik denk bijvoorbeeld dat er een 1 op veel-relatie moet zijn tussen hoofdstuk en ronde. Maar die wordt me geweigerd, lijkt het wel. In de lay-out heb ik wel klaar gekregen dat elk hoofdstuk in 4 rondes wordt bevraagd. Maar door de relaties niet goed te hebben, heb ik waarschijnlijk omwegen bewandeld. En daar zou ik later weer last van hebben. Vandaar mijn basisvraag. Die dus nog rechtop staat. Ik hoop dat jij of iemand anders me nog verder helpt.

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je op je eigen naam linkboven in een topic-item klikt, dan kom je op je profiel met daarin alle bijdragen die je hebt geplaatst. Verder kan je in de cartouche rechtsboven een zoekterm intikken. Jou vorige topic staat hier: Wie helpt een beginner bij het maken van tabellen 3 of 4 en het leggen van relaties

Verder kan je bovenaan op de tab "activiteit" klikken, dan krijg je een geïnverteerde chonologische lijst van alle berichten te zien. Als je bent ingelogd, is alles dat je nog net hebt gelezen, dik gedrukt.

Tenslotte kan je beste een browser op een computer gebruiken en eventueel een tablet/ De weergave en het gebruik op een telefoon is erg onhandig.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...