Jump to content
  • 0

bankieren

pjotter

Question

Posted

Leuk zo'n ict commissie na zo'n vergadering, dan zit je vol met vragen dus hier nog een (':D')

Is het mogelijk om met filemaker rechtstreeks te communiceren met de bank voor mutaties automatisch aan te passen vanuit een fakturen database of boekhoud programma?. Nu is er een programma dat is "PC-leden" van pinkroccade dat dit wel kan echter dat programma is niet volledig geschikt voor ons. Nu is dus de keus of filemaker aan passen zodat dit kan met bankieren? Of met pc-leden werken en dit programma te gebruiken als tussen station tussen de wel aan te passen filemaker data base en pc-leden en de bank? Ik heb al gezocht in het forum naar zoiets maar niet echt kunnen vinden. (is ook erg lastig vanwege de al genoemde problemen met verbinding met dit forum :( )

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

In theorie moet het wel kunnen.

Ik denk dat je de oplossing moet zoeken in synchronisatie.

Neem anders eerst contact met jullie bank op wat de voorwaarden (bestandsopbouw, etc.) zijn.

• 0
Posted

Helaas werkt het niet zo eenvoudig. Om met de bank te kunnen communiceren moet het eea aan bepaalde voorwaarden voldoen. Om die toestemming te krijgen en de informatie moet je dus de bank gewoon betalen. Dat kost best veel en omdat het maar voor 1 user is niet te doen. (ik ga dat programma niet verkopen).:-)