Ga naar inhoud
  • 0

Bestand vraag ineens om een wachtwoord???


rickel

Vraag

Na een hele lange tijd ben ik weer eens begonnen met een database-je te maken in FMP. Lekker een dagje bezig geweest en nu wil vanmiddag we verder gaan maar als ik het bestandje open, wordt er ineens gevraagd om een inlognaam en wachtwoord??? Ik heb nooit een inlognaam en wachtwoord aangemaakt? Geprobeerd met admin en geen ww invoeren lukt niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk met terugwerkende kracht, dat ik het toch zelf gedaan heb... Ik ben bezig om iets te bouwen wat ik met 2 personen ga gebruiken, en wilde klaarblijkelijk accounts instellen. En dus niet gerealiseerd dat er een wachtwoordinstelling heeft plaatsgevonden.

Kreeg de zenuwen omdat ik dacht dat ik een algehele instelling had gemaakt die dan voor alle databases een inlog/wachtwoord werd doorgevoerd. Stressss, maar is niet zo.

Les geleerd. En mn inspanningen van dit weekend (wel veel uur....) dan maar gewoon weer van vooraf aan opbouwen en mn verlies nemen (maar ook de winst van dit leermoment!)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...