Peter Wagemans Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 De site wordt binnenkort 19, dus tijd om haar eens een nieuw kleedje te geven. Het was eigenlijk vooral omdat na een update van de forum software de styling toch volledig om zeep was. Dus dit een beetje uitgesteld tot een rustige zondagnamiddag. Waarschijnlijk zit er wel een copyright op het 🔆 karakter, dus ik hoop ik geen lastige Apple advocaten op mijn dak krijg, maar ik kon niet goed weg met gewoon tekst bovenaan te gebruiken in plaats van een logo. Het logootje is Unicode: U+1F506, UTF-8: F0 9F 94 86. Lekker nerdy. Wat vrij gemakkelijk is als ondertekening van mijn mailtjes, het fleurt alles ook een beetje op Quote Link to comment
MonkeybreadSoftware Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Al 19 jaar gefeliciteerd! Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 Bedankt Christian! Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 1 van de nieuwe features van de laatste forum update is dat inloggen via je Apple ID ook mogelijk is. Je kan in je account instellingen je account koppelen aan je Apple ID. Dit kan je aankoppelen en terug loskoppelen. Ik veronderstel dat het weinig zin heeft als je een bestaande account hebt, maar wel zinvol als je een nieuwe account aanmaakt. Dus wie graag absolute privacy wil, vaarwel en tot ziens. Quote Link to comment
andries Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 en kunnen we in filemaker inloggen met ons clarify account? Quote Link to comment
hans erik Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 Ziet er leuk uit Peter! Quote Link to comment
Marsau Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Heel prettig Peter, en zeker ter gelegenheid van een 19-jarig bestaan een welkome update. Het is zowel fris als nerdy, een leuke combinatie vind ik. Quote Link to comment
mykarizma Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Ziet er goed uit Peter. Bedankt! Quote Link to comment
Banach Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Met het nieuwe kleedje is er ook een vinkje met een cijfertje bij mijn avatar gekomen (behalve in het café). Ik kan mij vagelijk herinneren dat dit bij het oude kleedje expliciet uitgezet was. Wat mij betreft mag dit nu ook weer uitgezet worden. Of dient dit een hoger doel? Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 Ik zie geen vinkje met een cijfertje. Dus als het er is, denk ik niet dat het opvalt. Ik heb de settings van het forum niet veranderd. Tenzij dit je echt stoort, laat ik alles zoals het is. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 Op 19/01/2021 om 09:21 zei andries: en kunnen we in filemaker inloggen met ons clarify account? Ja hoor, probeer maar, Andries. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 Op 09/02/2021 om 10:16 zei Banach: Met het nieuwe kleedje is er ook een vinkje met een cijfertje bij mijn avatar gekomen. Ha ik zie het nu ook. Blijkbaar gebeurt dit niet overal. Ik kijk er even naar. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 16 minuten geleden zei Peter Wagemans: Ha ik zie het nu ook. Blijkbaar gebeurt dit niet overal. Ik kijk er even naar. Blijkbaar is dat gebaseerd op het forum, als het Q&A is. Ik heb het doorgegeven als een support ticket, even aangestipt dat we niet de site van de NL boy scouts zijn Quote Link to comment
Recommended Posts