Jump to content

Site in nieuw kleedje

Recommended Posts

De site wordt binnenkort 19, dus tijd om haar eens een nieuw kleedje te geven. Het was eigenlijk vooral omdat na een update van de forum software de styling toch volledig om zeep was. Dus dit een beetje uitgesteld tot een rustige zondagnamiddag.

Waarschijnlijk zit er wel een copyright op het 🔆 karakter, dus ik hoop ik geen lastige Apple advocaten op mijn dak krijg, maar ik kon niet goed weg met gewoon tekst bovenaan te gebruiken in plaats van een logo. Het logootje is Unicode: U+1F506, UTF-8: F0 9F 94 86. Lekker nerdy.

Wat vrij gemakkelijk is als ondertekening van mijn mailtjes, het fleurt alles ook een beetje op :-)

1 van de nieuwe features van de laatste forum update is dat inloggen via je Apple ID ook mogelijk is.

Je kan in je account instellingen je account koppelen aan je Apple ID. Dit kan je aankoppelen en terug loskoppelen. Ik veronderstel dat het weinig zin heeft als je een bestaande account hebt, maar wel zinvol als je een nieuwe account aanmaakt. Dus wie graag absolute privacy wil, vaarwel en tot ziens.

1482559507_Screenshot2021-01-18at00_25_11.thumb.png.c8185164b78c5125c04f5e6a238ec51f.png

• 3 weeks later...

Met het nieuwe kleedje is er ook een vinkje met een cijfertje bij mijn avatar gekomen (behalve in het café). Ik kan mij vagelijk herinneren dat dit bij het oude kleedje expliciet uitgezet was. Wat mij betreft mag dit nu ook weer uitgezet worden. Of dient dit een hoger doel?

• 2 weeks later...