mikezwet Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Hallo, Wanneer ik een mailtje wil versturen vanuit FMP krijg ik de boodschap van outlook: Een andere toepassing probeerd namens u een bericht te versturen en vervolgens moet ik handmatig verzenden, erg irritant Hoe los ik dit op Vr Gr Mike Zwetsloot, Quote
0 mikezwet Posted January 19, 2004 Author Posted January 19, 2004 oooooooo ships Had eroverheen gelezen in outlook: Extra > opties > beveiliging(Tab) > vinkje "Waarschuwen als andere toepassingen e-mail met mij als afzender willen verzenden" Nouja voor anderen met dit probleem dan maar, Schaam mij diep Quote
0 Rony Rabijns Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 er bestaan een aantal mooie plugins die ook doen wat jij wil. zie bvb Comm-Unity Networking Systems http://www.cnsplug-ins.com/ SMTPit en POPit (respectievelijk versturen en ophalen van emails dmv en in FM PRO) Quote
0 Dr_Flash Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 oooooooo shipsHad eroverheen gelezen in outlook: Extra > opties > beveiliging(Tab) > vinkje "Waarschuwen als andere toepassingen e-mail met mij als afzender willen verzenden" Nouja voor anderen met dit probleem dan maar, Schaam mij diep Schaamte lijkt me niet echt nodig. Ik vind dit wel een goeie tip eigenlijk AvD, does this qualify? Quote
0 AvD Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Inderdaad een goeie tip. Dat wordt de 205, en we zijn nu nog maar aan 147. Straks zijn ze voorbijgestreefd vooraleer ze gepubliceerd zijn en voor een Tip van de Dag... dat lijkt me wat overdreven. Bedankt, dokter. Quote
0 Eef Posted October 7, 2004 Posted October 7, 2004 In Outlook 2003 kun je deze optie helaas niet selecteren (Een andere toepassing probeerd namens u een bericht te versturen). Als ik emails verstuur vanuit FMP6 dan krijg ik nl. ook deze melding. Iemand een idee? Quote
0 Stardust Posted October 8, 2004 Posted October 8, 2004 Helaas, ik heb ook bij Outlook gezocht naar deze optie en heb ze in 2003 versie helaas niet gevonden, dus voorzichtig met de tip v/d week ... dit werkt blijkbaar niet alle versies van Outlook Danny Quote
0 Eef Posted October 8, 2004 Posted October 8, 2004 Bedankt voor je reactie. Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Quote
0 Stardust Posted October 11, 2004 Posted October 11, 2004 Zo juist is Outlook 2002 nagekeken ... helaas, ik vind ook hier de optie niet Danny Quote
Question
mikezwet
Hallo,
Wanneer ik een mailtje wil versturen vanuit FMP krijg ik de boodschap van outlook:
Een andere toepassing probeerd namens u een bericht te versturen en vervolgens moet ik handmatig verzenden, erg irritant
Hoe los ik dit op
Vr Gr Mike Zwetsloot,
8 answers to this question
Recommended Posts