Jump to content
  • 0

Automatisch mailen zonder bericht van outlook

mikezwet

Question

Posted

Hallo,

Wanneer ik een mailtje wil versturen vanuit FMP krijg ik de boodschap van outlook:

Een andere toepassing probeerd namens u een bericht te versturen en vervolgens moet ik handmatig verzenden, erg irritant

Hoe los ik dit op :?:

Vr Gr Mike Zwetsloot,

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

oooooooo ships

Had eroverheen gelezen in outlook:

Extra > opties > beveiliging(Tab) > vinkje "Waarschuwen als andere toepassingen e-mail met mij als afzender willen verzenden"

Nouja voor anderen met dit probleem dan maar,

Schaam mij diep :oops::oops::oops:

• 0
Posted
oooooooo ships

Had eroverheen gelezen in outlook:

Extra > opties > beveiliging(Tab) > vinkje "Waarschuwen als andere toepassingen e-mail met mij als afzender willen verzenden"

Nouja voor anderen met dit probleem dan maar,

Schaam mij diep :oops::oops::oops:

Schaamte lijkt me niet echt nodig. Ik vind dit wel een goeie tip eigenlijk :!:

AvD, does this qualify?

• 0
Posted

Inderdaad een goeie tip. Dat wordt de 205, en we zijn nu nog maar aan 147. Straks zijn ze voorbijgestreefd vooraleer ze gepubliceerd zijn :cry: en voor een Tip van de Dag... dat lijkt me wat overdreven. Bedankt, dokter.

• 0
Posted

In Outlook 2003 kun je deze optie helaas niet selecteren (Een andere toepassing probeerd namens u een bericht te versturen).

Als ik emails verstuur vanuit FMP6 dan krijg ik nl. ook deze melding. Iemand een idee?

• 0
Posted

Helaas,

ik heb ook bij Outlook gezocht naar deze optie en heb ze in 2003 versie helaas niet gevonden, dus voorzichtig met de tip v/d week ... dit werkt blijkbaar niet alle versies van Outlook :(

Danny