Ga naar inhoud
  • 0

Gantt Chart


Donamd

Vraag

In het forum gedeelte van FM 11 heb ik eerder ooit eens een vraag gesteld naar een oplossing voor een Gant Chart.

Hier heb ik toen een oplossing gekregen die ik sindsdien in mijn toepassing geïntegreerd heb, maar door de wijziging van de mogelijkheden van de nieuwere versies van FM en dan specifiek van FM 19 waar gewerkt kan worden met Javascripts in een webviewer wil ik deze vragen nog eens opnieuw stellen.  Op internet vind ik verschillende javascript code terug met Gant Chart toepassingen, maar het leuke zou zijn als deze interactief is waar de gebruiker de taken met de muis kan verplaatsen en eveneens de afmeting hiervan aanpassen.

Op volgende link heb ik een open source toepassing gevonden, die volledig voldoet aan mijn doeltstellingen.

Als ik deze code op een website installeer werkt alles zoals verwacht wordt.

Doordat deze toepassing uit meerdere bestanden bestaat heb ik de verwijzingen uit de index.html weggehaald en effectief de opgevraagde code ingevoegd.

Deze dan in de webviewer geplaatst maar dit blijkt niet te functioneren.  Ik heb het bestand in bijlage bijgevoegd.

Is dit omdat er bepaalde code mogelijks niet geïnterpreteerd kan worden door de webviewer of waar zou dit mislopen ?

Misschien hebben jullie een dergelijke toepassing op een andere manier opgelost.

Als alles netjes getoond wordt en het verslepen functioneert, dan is het de bedoeling dat de waarden die aangepast aan filemaker terug bezorgd worden zodat de data van taken aangepast wordt volgens de versleepte gegevens.

Iemand een idee hoe hier mee aan de slag te gaan ?

 

 

Planning.fmp12

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...