Ga naar inhoud
  • 0

Refresh object


Ari

Vraag

Ik wil een knop laten verschijnen zodra een bepaald veld niet leeg is via not isEmpty ( bepaald veld ).

Dat werkt allemaal goed na een commit maar ik wil dat de knop al tijdens het typen verschijnt. Dus gebruik ik de trigger onObjectModify of onKeystroke en vertel in het script om het object (de knop) te refreshen.  Dat blijkt dus niet te werken. In de dataviewer zie ik de boolean isEmpty tijdens het typen netjes veranderen maar de refresh zorgt er niet voor dat de knop zichtbaar wordt.

Weet iemand de oorzaak / oplossing?

 

Link naar reactie

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
34 minutes ago, menno said:

@Ari op die van jou gebaseerd heb ik 'm nog iets abstracter gemaakt, zodat het iets gemakkelijker is te reproduceren.

Waarschijnlijk toch iets te abstract Menno 😄      Werkt nog niet perfect want als je een gevuld veld leeg maakt en dan commit gaat het fout.

Wordt het een vrijdagavondvraag!

Link naar reactie
  • 0

Vooruit dan, toch nog op de valreep opgelost, met een 1 in de exit. Ik heb wel de $$IsEmpty gewijzigd in $$isempty ..... ik kreeg in de dataviewer ineens 2 variabelen: 

$$IsEmpty én $$isempty

Dat kan normaal gesproken helemaal niet, variabelen zijn niet casegevoelig. Blijkbaar I ≠ i, dus ik weet niet welke letter I er is gebruikt. Snap er niks van.

knop6.fmp12

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...