odeon Posted January 23, 2004 Posted January 23, 2004 Zijn er gebruikers die iets meer weten over de mogelijkheden en de onmogleijkheden van de op handen zijnde upgrade van Filemaker 6.0 - blijft de structuur van de database gelijk ? - blijft de overzeting van oude bestanden naar nieuwe gelijk ? - zijn er nieuwe mogelijkheden ? Quote
0 Dr_Flash Posted January 23, 2004 Posted January 23, 2004 Ik hoop dat eindelijk het volgende scriptje mogelijk wordt GO TO koelkast GET biertje IF Status(CurrentConsumptionVolume) = 0 OPEN biertje MOVE bier TO glas DISCARD flesje ELSE Zet opgeopend flesje naast glas neer EXIT SCRIPT Maar wat er ECHT gaat gebeuren in FMP7 mogen de mensen die het wel weten, niet vertellen. Zo gaat dat in IT-land.... Quote
0 AvD Posted January 23, 2004 Posted January 23, 2004 Odeon, man, da's nu eens een gekke vragenreeks. - blijft de structuur van de database gelijk ? Daar zijn nu toch al genoeg geruchten over verspreid op het web... - blijft de overzeting van oude bestanden naar nieuwe gelijk ? Odeon, stel je nu eens voor dat dat niet zou kunnen... Wie zou op zo'n idee durven komen en wat zou de houding van de gebruikers zijn... - zijn er nieuwe mogelijkheden ? Ik vermoed dat je dit wel als grap bedoeld heb. Ik zal dan ook met een grap antwoorden: "Nee, er zijn geen nieuwe mogelijkheden..." Allé, Odeon, nog een klein beetje geduld: zie je die groter wordende stip aan de horizon? Goed blijven kijken, en tijdig opzij springen. Quote
0 Mark Posted January 23, 2004 Posted January 23, 2004 Kijk eens op: http://www.thinksecret.com/news/filemaker7.html Ik weet niet of het betrouwbaar is, maar het klinkt veel belovend. Quote
0 Theo2 Posted January 23, 2004 Posted January 23, 2004 Ik hoop dat eindelijk het volgende scriptje mogelijk wordt GO TO koelkast GET biertje IF Status(CurrentConsumptionVolume) = 0 OPEN biertje MOVE bier TO glas DISCARD flesje ELSE Zet opgeopend flesje naast glas neer EXIT SCRIPT Dr Flash, Volgens mij moet je je bij de COBOL-club aansluiten. Bovengenoemde statements werkten al in Cobol'74! Quote
0 Frank ter Braak Posted January 23, 2004 Posted January 23, 2004 Ik weet niet hoe ik er kom maar ik heb een kopie van Filemaker Developer 7 Beta op mijn harde schijf staan maar beschik helaas niet over een SN om hem te kunnen installeren. Tragisch vinden jullie niet Als iemand net zo nieuwsgierig is als ik dan hoor ik het wel. Quote
Question
odeon
Zijn er gebruikers die iets meer weten over de mogelijkheden en de onmogleijkheden van de op handen zijnde upgrade van Filemaker 6.0
- blijft de structuur van de database gelijk ?
- blijft de overzeting van oude bestanden naar nieuwe gelijk ?
- zijn er nieuwe mogelijkheden ?
5 answers to this question
Recommended Posts