Rob532 Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Hallo goeroes, Ik heb een 2 portals en wat labelvelden op een layout staan. Nu wil ik graag dat 1 van de 2 portals slechts zichtbaar is voor een tweetal gebruikers. Dus, dacht ik aan de HIDE funtie. Heb geprobeerd: Get(UserName) = "Pietje"or Get(UserName) = "Jantje" ook geprobeerd met: Case( Get(UserName) = "Pietje";1; Get(UserName) = "Jantje"; 1, 0 ) Maar dit lijkt niet te werken. Doe ik iets verkeerds of is er een andere mogelijkheid? Alvast bedankt voor jullie gulp en prettige paasdagen. Rob Quote
0 Rob532 Posted April 2, 2021 Author Posted April 2, 2021 Thanks Banach voor je reactie. Deze mogelijkheid had ik niet opgeschreven maar al wel geprobeerd. Het probleem zit in "or". Met slechts 1 accountnaam gaat het goed, maar nu die tweede nog. Alvast bedankt Rob Quote
0 menno Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Het gaat over "hide object when", dus dan moet je definitie weergeven: verbergen wanneer iemand iets niet mag. Jouw formule vertelt nu of iemand iets wél mag. Je kan dit op 2 manieren aanpassen: Je schrijft het als: Not ( <jouw definitie dat iemand iets wél mag> ) of Je past de formule aan naar bijvoorbeeld: IsEmpty ( FilterValues ( Get ( AccountName ) ; List ( "Jantje" ; "Pietje" ) ) ) Quote
0 Rob532 Posted April 2, 2021 Author Posted April 2, 2021 Dank je wel Menno. Dit is een oplossing die werkt. Weer wat geleerd vandaag. Prettige dagen Rob Quote
Question
Rob532
Hallo goeroes,
Ik heb een 2 portals en wat labelvelden op een layout staan.
Nu wil ik graag dat 1 van de 2 portals slechts zichtbaar is voor een tweetal gebruikers.
Dus, dacht ik aan de HIDE funtie.
Heb geprobeerd:
Get(UserName) = "Pietje"or
Get(UserName) = "Jantje"
ook geprobeerd met:
Case(
Get(UserName) = "Pietje";1;
Get(UserName) = "Jantje"; 1,
0
)
Maar dit lijkt niet te werken.
Doe ik iets verkeerds of is er een andere mogelijkheid?
Alvast bedankt voor jullie gulp en prettige paasdagen.
Rob
4 answers to this question
Recommended Posts