Ga naar inhoud

Een vogel die niet vliegt


AvD

Aanbevolen berichten

Ik hou het op hetzelfde als in itel "script opent file niet" - (vraag en antwoord gedeelte)

 

Op het ene toestel wel - op het andere niet, ondanks zelfde configuratie.

 

Op mijn toestel dat (door omstandigheden) het net opgaat via telefoonlijn - geen probleem.

Ga ik via het tweede (kabel - Telenet, en dat zou het enige verschil zijn) nada.

 

Nochtans werd er 'ingeschreven' via dit toestel. Moest het omgekeerde waar zijn, zou ik kunnen stellen dat het daar zou liggen, inloggen vanop 'ander' toestel dan waarmee de initiële aanmelding werd gedaan.

 

Maar dattis het dus niet. :?

 

:idea: Ik hou het op een windoze gastro-intestinaal probleem.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Val nu om !!

Ik log zonet in, en geef, voor de zoveelste keer mijn login in gevolgd door het wachtwoord. Schiet daar ineens een prompt naar voor met de vraag of Windows dat wachtwoord moet onthouden, zodat ik het niet meer hoef in te tikken.

Gosjemenou ! Hoe kan dat nu? Vanaf de eerste dag moet ik het wachtwoord intikken, en nu ineens komt meneer daar af met die vriendelijke hulp.

Ik weet dat computers niet zo maar iets vanzelf doen. Er moest dus iets gebeurd zijn.

Heb het hele gezin en de twee labradors dus meegenomen naar de folterkamer in het Gentse Gravensteen. Geen nood voor de bange harten: het zicht alleen al maakte de tongen los.

De oplossing is nu dus gevonden: iemand had deze morgen in Internet Explorer een klikje gedaan op Tools - Internet Options - Content - AutoComplete - Clear Forms en daar dan op OK !!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...