Ga naar inhoud
  • 0

Webviewer in achtergrond


Donamd

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je aanname is correct. Dat werkt gewoon niet.

Dat geldt ook voor popovers. Die doen het ook niet goed als ze (deels) over een webviewer komen.

Als je iets ‘voor’ een webviewer wilt doen moet je gebruik maken van cards of dialogen.

Dat je niets voor een webviewer kunt zetten is nog wel logisch, dat ook popovers daar last van hebben is niet logisch en bijzonder vervelend.

Link naar reactie
  • 0

Welke "oeroude" versie van FM19 gebruiken jullie dan? Jullie hebben in elk geval de laatste 3 updates van FMP niet geïnstalleerd 🥶

De verbetering van de webviewer heeft nooit ergens in de release-notes gestaan, maar met de versies 19.1.3, 19.2.1 en 19.2.2 kan je wél objecten vóór de webviewer plaatsen en die blijven daar ook te zien als je de webviewer activeert. 😄

 

Link naar reactie
  • 0
59 minutes ago, menno said:

Jullie hebben in elk geval de laatste 3 updates van FMP niet geïnstalleerd

Weet toch vrij zeker dat ik het ook in FM18 nog steeds had.
Misschien dat het in 19 eindelijk echt opgelost is, maar sommige zaken werk je omheen als het niet gaat zoals je wilt… en dan denk je er niet altijd aan om het bij een nieuwe versie weer eens te controleren.

En de release notes blinken eerlijk gezegd ook niet uit in duidelijkheid…

Link naar reactie
  • 0

Hey Menno, mijn versie was inderdaad nog 19.0.1.116 en heb deze nu geupdate naar 19.2.2.234 maar blijkbaar zonder resultaat.

De versie na installatie gecontroleerd en deze is inderdaad 19.2.2.234, maar toch lukt het blijkbaar nog niet om een object in de voorgrond van een webviewer te plaatsen.  Doe ik dan nog iets verkeerd ?

aangepast door Donamd
Link naar reactie
  • 0

@Donamd dat is bijzonder. Ik heb 19.2.2.234 op MacOS 10.15.7 op een Macbook pro 2016, dus geen M1 en geen BigSur. Met jouw voorbeeldje (plus wat toevoegingen dan krijg ik dit:

image.thumb.png.da085232c9b05a3db24b3a9a328ad84f.png

Zijn toch duidelijk 3 (4 met het label) objecten die over de webvieweer heen liggen. Gebruik jij soms Windows? Misschien dat dat het probleem is en dat zal ik meteen even testen.

@bigbadwolf bij fm18 lukt het inderdaad niet om objecten voor de webviewer te laten verschijnen. Na 30 jaar FileMaker gebruiken heb ik inmiddels geaccepteerd dat de release-notes nooit volledig zijn :-) 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...