Eef Posted January 26, 2004 Posted January 26, 2004 Weet iemand hoe je een limiet op het aantal records kunt zetten? (b.v na 100 records kan er geen nieuw record meer worden aangemaakt) Alvast bedankt. Quote
0 Rony Rabijns Posted January 26, 2004 Posted January 26, 2004 Eef, zo zou het kunnen : zet in één van je velden de optie "Validated by Calculation" gelijk aan Status(CurrentRecordCount) <= 100 als je dan dat veld invult krijg je bij de 101ste een foutmelding, zie voorbeeldje. Theo gaat waarschijnlijk een "waterdichtere" oplossing vinden. Limiet.fp5.zip Quote
0 DJ_Lucv Posted January 27, 2004 Posted January 27, 2004 Misschien helemaal offtopic maar misschien ook wel heel belangrijk: waarom wil je dit? Zie ook puntje 3: http://www.yapf.net/faq.php?cmd=viewitem&itemid=649 Quote
0 Theo2 Posted January 27, 2004 Posted January 27, 2004 Theo gaat waarschijnlijk een "waterdichtere" oplossing vinden. Nou Rony, dit lijkt me een prima waterdichte oplossing die ik echt niet kan verbeteren. Goed gevonden! Quote
0 Eef Posted January 28, 2004 Author Posted January 28, 2004 Bedankt allemaal voor de antwoorden en opmerkingen. Het limiet op de records wil ik doen i.v.m. een "demo" versie. Quote
0 DJ_Lucv Posted January 29, 2004 Posted January 29, 2004 Bedankt allemaal voor de antwoorden en opmerkingen. Het limiet op de records wil ik doen i.v.m. een "demo" versie. Dan is het goed en wens ik je veel succes er mee Quote
Question
Eef
Weet iemand hoe je een limiet op het aantal records kunt zetten? (b.v na 100 records kan er geen nieuw record meer worden aangemaakt) Alvast bedankt.
5 answers to this question
Recommended Posts