Ga naar inhoud
  • 0

Standaard PDF-viewer


PWH

Vraag

Beste Forumleden,

Wanneer ik een PDF bestand open in een container ziet de PDF-vi ewer er steeds anders uit. Soms wordt de viewer zoals op de linker afbeelding gebruikt, en soms de viewer zoals op de rechtse afbeelding. Graag zou ik standaard de linkse viewer gebruiken, daar deze het meest overzichtelijk is. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!

 image.thumb.png.2a6ac95a646002bf89d88bd36b3299a9.pngimage.thumb.png.15b1fb9983f50db69dbd5e653fc8df89.png

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste PWH,

Volgens mij komt het verschil tot stand wanneer je de container opslaat, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Wel kan ik je aanraden om Foxit te gebruiken, omdat Adobe telkens kuren vertoont. Foxit is gratis en het bevalt mij tot nu toe prima, waarbij ik bij Adobe al meerdere keren problemen heb ondervonden. Helaas geen oplossing voor je probleem, maar dus wel een alternatief.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...