Ga naar inhoud
  • 0

Webviewer onder Edge werkt anders dan met Explorer


hans erik

Vraag

Klant van mij gebruikt de webviewer onder Windows onder andere voor het displayen van een directory. Dat ging tot en met FM19.2 altijd via Explorer, maar nu maakt FM19.3 gebruik van Edge. En het probleem is, dat Edge de directory listings anders weergeeft: een grote vette kop bijvoorbeeld. Mooi, maar onhandig. Ik denk dat Edge voor dit soort lijstjes een ingebouwde of default css gebruikt. Weet iemand waar die css zich bevindt in Windows10 en zo ja, is dat aan te passen of werkt het op een andere manier?

aangepast door hans erik
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zie hier: https://community.claris.com/en/s/question/0D53w00005ZKlkVCAT/displaying-file-folders-in-a-web-viewer

Je kan op basis van een bestandslijst wat html (icm CSS) componeren om de gewenste stijl te realiseren.

Ik kan me voorstellen dat je op deze wijze niet gebonden bent aan locale directories.

Ingewikkelder: wellicht kunnen Javascript filebrowsers in de webviewer geïmplementeerd worden. Heb er (nog) geen ervaring mee, maar het lijkt me een interessante optie.

aangepast door Marsau
typefout
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...