Ten einde raad richt ik me tot dit forum. Wanneer ik een tabel exporteer naar het wk1-formaat (geldt trouwens ook voor andere formaten !!) en deze vervolgens open in Exel, krijg ik een mooie tabel met daarin al m'n records, netjes in rijen en de velden in kolommen.
So far so good ....
Maar ...
Wanneer ik de tabel in Exell bekijk en ik zie bvb naar het veld naam, zie ik alle records met de Janssens achter elkaar staan maar het veld achternaam verschijnt alleen maar in de eerste rij, de volgende rijen vertonen nog wel de juiste records maar geven de familienaam (Janssens) niet weer
Mijn (gedeelde) bestanden staan op een netwerkschijf.
Wanneer ik nu thuis dit doe ... geen probleem ... alle velden, inclusief de gelijknamige velden in bvb familienaam staan mooi vermeld.
hoe kan dit en nog belangrijker, hoe vermijd ik dit zodat ik al de namen netjes onder elkaar zie staan in de Exel tabel op m'n werk ?????
Alle goede raad is van harte (en dringend) welkom !!
Question
Stardust
So far so good ....
Maar ...
Wanneer ik de tabel in Exell bekijk en ik zie bvb naar het veld naam, zie ik alle records met de Janssens achter elkaar staan maar het veld achternaam verschijnt alleen maar in de eerste rij, de volgende rijen vertonen nog wel de juiste records maar geven de familienaam (Janssens) niet weer
Mijn (gedeelde) bestanden staan op een netwerkschijf.
Wanneer ik nu thuis dit doe ... geen probleem ... alle velden, inclusief de gelijknamige velden in bvb familienaam staan mooi vermeld.
hoe kan dit en nog belangrijker, hoe vermijd ik dit zodat ik al de namen netjes onder elkaar zie staan in de Exel tabel op m'n werk ?????
Alle goede raad is van harte (en dringend) welkom !!
15 answers to this question
Recommended Posts