Jump to content
  • 0

Templates, maar dan anders....

Dr_Flash

Question

Posted

Ik heb een leuk relationeel systeempje gebouwd, alleen het ziet er niet echt uit. Wat ik graag zou willen is een mooi graisch iets met tabbladen zoals de profi developers altijd maken. Alleen wat graphics, dat is eigenlijk alles. Maar als ik Templates zoek dan krijg ik standaard de hele riedel klantenbeheer-solutions over me heen, en dat wil ik dus niet.... Ik heb wel ooit ergens een zipje met graphics voor knoppen gevonden, maar niet voor tabbladen en zulk soort profi uitziende zaken. :?:

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted (edited)

Ik vind het niet direct terug, maar onze goede vriend Brunner zou hiermee al flink last gehad hebben (of een collega van hem met iets gelijkaardigs). Apple kon daar niet mee lachen en heeft - in dit opzicht - een nogal conventionele opvatting over auteursrechten en de schending ervan. Eerst spenderen ze een fortuin aan hun nieuwe look (and feel), en dan wordt dat gewoon overgenomen en verspreid. Kan dus niet!

Edited by Guest
  • 0
Posted
Eerst spenderen ze een fortuin aan hun nieuwe look (and feel), en dan wordt dat gewoon overgenomen en verspreid. Kan dus niet!

dat was mijn eerste reaktie ook toen ik die file vond op het net. Ik weet uit ervaring hoe streng Apple is op zijn huisstijl ...