emma Posted September 20, 2021 Posted September 20, 2021 Portaal probleem Tabel : administratie - velden : Maand - tekst via invoerlijst : januari t/m december ) ID- tekstveld Uren getal Tabel : uren verantwoording - velden : Maand via invoerlijst ID- tekstveld Datum Aantal uur Resume uur Relatie : ID en Uren -resume uren De uren verantwoording heb in een portaal gezet waarbij ik per dag het aantal uur vermeld. naast het portaal het totaal aantal uur en maand Ik heb nog niet zoveel ervaring met portalen. Maar als ik eental dagen per regel heb ingevoerd dan ziet het er naar uit, dat er bij elke regel een nieuw portaal bij komt, dus een nieuw record van het portaal Het is de bedoeling, dat ik per maand een nieuw portaal aanmaak. Hoe kan ik dit oplossen Uren verantwoording.fmp12 Emma Quote
0 hiker Posted September 20, 2021 Posted September 20, 2021 Als je de relatie instelt dan kun je aangeven dat je nieuwe records mag maken in een portaal. Die moet je aanvinken. Bij invoer ontstaat dan vanzelf een nieuwe lege regel. Per maand een nieuwe portaal aanmaken is niet nodig, je kunt in je portaal laten zien wat je wilt. Je hebt je administratie en je kijkt via het portaal in de data van de urenverantwoording. Via relaties laat je de goede data zien. Quote
0 emma Posted September 20, 2021 Author Posted September 20, 2021 hartelijk dank, geprobeerd en het werkt. emma Quote
Question
emma
Portaal probleem
Tabel : administratie -
velden :
Maand - tekst via invoerlijst : januari t/m december )
ID- tekstveld
Uren getal
Tabel : uren verantwoording -
velden :
Maand via invoerlijst
ID- tekstveld
Datum
Aantal uur
Resume uur
Relatie : ID
en Uren -resume uren
De uren verantwoording heb in een portaal gezet waarbij ik
per dag het aantal uur vermeld. naast het portaal het totaal aantal uur en maand
Ik heb nog niet zoveel ervaring met portalen. Maar als ik eental dagen per regel heb ingevoerd
dan ziet het er naar uit, dat er bij elke regel een nieuw portaal bij komt, dus een nieuw record van het portaal
Het is de bedoeling, dat ik per maand een nieuw portaal aanmaak.
Hoe kan ik dit oplossen
Uren verantwoording.fmp12
Emma
2 answers to this question
Recommended Posts