Ga naar inhoud
  • 0

Alleenstaand programma of gegevens aanpassen via het web


xenium

Vraag

Dag Filemaker-gebruikers

Ik heb recent Filemaker ontdekt (voordien al wel heel wat gelezen hierover).

Ik probeer nu een 'programma' te maken voor het bedrijf waar ik vrijwilligerswerk doe. Zij bieden een hele hoop workshops aan en de inschrijvingen gebeuren nu via aparte documenten.
Om bijvoorbeeld ontbrekende betalingen te checken, is dit best tijdrovend.

Zo dacht ik er nu over om een soort alleenstaand programma te maken of via een website de andere gebruikers gegevens laten aan te vullen.

Zelf heb ik een licentie van Filemaker Pro, maar het bedrijf waar ik vrijwilligerswerk doe, heeft dit geld niet, dus kan geen licentie aankopen.

Is er een mogelijkheid dat andere gebruikers via bijvoorbeeld een website of iets dergelijks de gegevens kunnen updaten, zonder dat zij een licentie nodig hebben?

Dank je wel

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 26-10-2021 om 16:44, bigbadwolf zei:

Zie hier een voorbeeld van hoe FileMaker initiatieven vakkundig de nek heeft omgedraaid door geen Runtime-optie meer te bieden…

ik krijg de volgende melding:  bij het invoeren en wijzigen van data , dus geen layoutveranderingen e.d. 

de runtime is gemaakt in FMP16, ik heb er in het verleden diverse gemaakt, totdusver altijd goed. ik moet er bij zeggen, dat het oorspronkelijk bestand gemaakt is in FMP18

heb ik al meer zo gedaan . dus dat het niet zijn. misschien iets met privileges ?

wie weet de oorzaak ? 

Emma1891278985_Schermafbeelding2021-11-11om16_00_23.png.1992b070db160bee1e01d47fb78c82eb.png

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...