Eef Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 In een bestand heb ik het veld ID_nummer. Nu wil ik een calculatie maken (in dat zelfde bestand) waarin alle ID_nummers onder elkaar komen te staan. dus: 251 252 etc. Als een nieuw record wordt aangemaakt moet deze ook meteen worden opgenomen in deze calculatie. Iemand een idee? Quote
0 Theo2 Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 Beste Eef, Dat is mogelijk door: 1) Maak een valuelist op veld ID_nummer. Naam is bv ID. 2) Zet in het calculatieveld: ValueListItems( Status( CurrentFileName) ; "ID") En Voilá! Succes Quote
0 Eef Posted February 3, 2004 Author Posted February 3, 2004 Bedankt Theo, het werkt. Jammer dat ik daar zelf niet opgekomen ben... Quote
Question
Eef
In een bestand heb ik het veld ID_nummer.
Nu wil ik een calculatie maken (in dat zelfde bestand) waarin alle ID_nummers onder elkaar komen te staan. dus:
251
252
etc.
Als een nieuw record wordt aangemaakt moet deze ook meteen worden opgenomen in deze calculatie. Iemand een idee?
2 answers to this question
Recommended Posts